I en annan del av Borås..

I HAVE BIG NEWS, BIG TIME!
var i stan och lallade runt inne på HM med felicia och hanna, kikade runt, småsnackade då vår vän Gabriella Uddh skickar ett sms om att Paradise Andreas är i Borås!
Fan som vi alla 3 är så tänkte vi : nej vad roligt. men aja.
Sen typ 3 minuter senare kommer det en frisyr som nästan är ljusblå, och jag visste att jag vet bara en person som har sånt hår.
TRO FAN DET VER ANDREAS! kollar lite extra och upptäcker att Catja springer runt i butiken!
Hjärtklappning och glädjeskutt, och jag är fortfarande i chocktillstånd. En dröm har gått i uppfyllelse. For Real!

Aja, antar att det är dags att spara detta minne och gå vidare..
Så ska käka strax, tröst äta typ, sen blir det nog något med mina kära vänner!

HOLD ON,BE STRONG


Kommentarer
Postat av: felle

aaaaaah jag dör ju han är inte döligt snygg va! :O

2010-02-12 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0