feliciaskattberg.blogg.se (:

Hola, eller kanske buenas noches, vad vet jag?

Var väl drygt en vecka sedan jag skrev något här hos julie, och hon blir alltid lika överraskad så jag passar på nu när hon nanar sött! Haft en helskön dag faktiskt, bl.a. med ett möte med en OTROLIGT SNYGG ANDREAS på hm som julle nämnde tidigare. OHLALA är det enda jag har att säga!
tänkte bara passa på att göra lite "reklam" för min nya blogg nu också, feliciaskattberg.blogg.se, som jag försökt förstå mig på de senaste timmarna. Mycket fantasifullt namn, jag vet. Men, jag lovar att förbättra den mer när jag har tid, jag tyckte det var riktigt roligt och vill veta vad man kan göra mer för kul. Det lär vara en riktigt jungel out there med saker man kan göra, hehe.. natthumor ni vet.. eller inte vet, inte vet jag. äsch.
Tror det var ett tecken på att jag ska sova nu, det är ju loooooooooov (L)  

Jag älskar dig julia, min fina bästa vän. tack för att jag får våldgästa dig här ibland, och nu när jag tagit steget att skapa mig en egen blogg får du väl våldgästa den tillbaka. "Du är ju inte leb eller nåt, du är bara så jävla galen!" (internskämt för den som börjar undra....) lösenordet är : ha... naeh jag skoja bara, natthumor igen. eh,..
 pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0