jo såhär mycket har jag att göra på denna måndagskväll..

är extremt rastlös denna kväll.. har liksom vant sig med att det är plugg varje måndagskväll.. men helt plötsligt så var det inget! vet inte riktigt vad jag ska göra.. funderar på att börja i blodinbellas bok "Egoboost" som jag fick i julklapp, eller så tar jag "Elsas mode" av sofi fahrman.. fick även den, den 24 december.. tåls att tänka på..
Ni märker ju hur mycket jag har och göra som funderar över vilken bok jag ska läsa.. ett sort minus över att jag tappat bort "pojken som kallades det" som jag lånat på skolans bibliotek. Slap in the face på mig själv.
Vilka I-landsproblem jag har.. så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0