en u-sväng..

hemma hos pappa nu och har precis gjort klart lite geografi.
Hade tänkt mig en måndag utan plugg.. men icke. Fick berättat för mig att vi skulle skriva några ord och förklaring till dom inom geografin och exogena processer.. vilket jag finner helt ointressant. Men nu är det gjort! SMACK!
Annars så ser jag veckan som ganska plugglös.. än så länge! SMACK igen.
Nu ska jag gå och ta mig en dusch och sen väntar några revben på mig i köket och ett avsnitt paradise halv 8.
Mitt liv tog en vändning igår då jag inte pluggade. Min kropp fylldes på med ny energi och lite glädje. Så nu är jag positiv igen och då kanske det blir lite roligare och läsa.. vad vet jag?
Men allt kanske tar en lika snabb vändning igen.. vem vet? inte jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0