en blandning av sött och salt..

ojojoj, här sackar det bara efter mer och mer.. inte bra, inte bra!
senast jag skrev var i söndags.. får nog ta och slå mig själv på fingrarna.
Men sista hela skolveckan är igång innan jullovet och det är helt lagom med plugg. Har ett engelskarbete och ett arbete i företagsekonomin om marknadsföring. Full fräs så ska väl dom snart vara klara!
Nästa vecka så är det dags för Teknis VS Bäckäng. Och snart är det väl dags för mig med att börja tagga! Julavslutningen står vid dörren.
ett boktips till er som inte läst den. Började på den i måndags och jag ryser varje gång jag öppnar boken. Sjukt gripande bok. "Pojken som kallades det"
Och en puss till alla er som fortfarande hänger på min lilla blogg efter snart 2 år. grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0