allt mellan avslutning och film i ensamheten..

första terminen avklarad och jag är nu på jullov! Så underbart härligt!
Jag hade en mysig fika tillsammans med pappa och bröder innan jag, lina och emelie tog oss till bergsbo och klassfesten som äger rum där. Eftersom jag ska upp och iväg med mamma och bröder först på dagen och sedan fira jul med farmor o co så blev det ingen längre stund. Men jag hoppas alla har grymt kul och att ingen ska yra bort sig på cupen!
Nu ska jag ta och bädda ner mig i soffan en stund tror jag.. hyra en film eller slå på något liknande på datorn!
Imorgon är det dagen före doppardagen.. jag börjar bli lite smånervös.
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0