torsdag..


plockade fram mina jeansshorts idag! Det har varit sol och varmt hela dagen, kanske något kallare än de tidigare dagarna, men jag klagar inte när solen är framme!

Känns som om lärarna trycker på med prov nu. Men jag känner samtidigt att det är rätt skönt att bli av med dom.
Så imorgon är det dags för de nationella i matte. Idag har vi även gjort ett romanprov i svenskan, och de muntliga i b-språken har satt igång, jag har gjort det muntliga nationella i engelska och det är även dags för musik prov och t.o.m ett till nationellt i matte nästa vecka tror jag. Full speed, men kan ana att jag kommer vara lättad efter att alla nationella är slut och den sista skolveckan är på gång!

Jag skadade även mitt friska knä i helgen, så träningen ligger på 0. det är så himla kiligt! Hoppas på att vara tillbaka på tisdag! Men jag ska nog gå upp till sandevi och kolla lite på träningen ikväll ändå. tråkigt och sitta hemma.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0