sunday..


hoppas alla hade en härlig lördag igår. Det hade verkligen jag! Jag, rebecka & mimmi tog bussen in till stan för att käka på golden elephant med emelie och hanna! Mycket gott, och mycket skratt!
Sen gick vi hem till hanna och gud, skrattade så vi alla slutade upp med magont och ömmande kinder, haha.
Vi spelade in massa roliga filmer, haha och två utav dom ligger på facebook för er som vill kolla in dom.
Men vi hade en riktigt skön kväll, tack tjejer!

Nu är det ju söndag och jag ska iväg till vårgårda och kolla brödernas match. Sen ikväll ska jag gå upp till sandevi där vi har planerat våffelfest med laget, för kul! hehe.
Vi hörs och ha en härlig söndag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0