min helg och nageltips för nyfiken läsare..

äntligen fredag igen! som det ser ut nu verkar det som om solen är på våran sida, men har hört att det ska komma regn och kanske snö, men det behöver man ju inte hoppas på iallafall!
Vi gjorde idag nationellt i matte som jag skrev igår, gick nog okej iallafall..
Men nu är det helg och min helg denna vecka kommer bestå av många fina & härliga vänner! Inte mycket annat planerat!

Jag fick även en fråga för ett tag sen om mina naglar, och om jag hade några tips? Även våran engelskalärare kommer fram och frågar om tips.. hm.. jag är inte direkt bra på naglar. Det enda jag gör är att när jag väl fixar mina naglar så gör jag det ordentligt, filar och håller på tills dom blir fina och hela.
För en som föredrar färg på naglarna så kan jag väl tipsa om att "rugga" naglarna innan du målar. Alltså fila med en ganska hård fil på nageln, sen underlack och sen färgen. och jag brukar lägga ett till skyddslack som jag har för att få det att hålla lite extra.
Jag är tjejen som föredrar svarta naglar,men till våren är det inte så kul. Och till begravningen i fredags så gjorde jag min egna franska manikyr som finns på den dåliga bilder nedan. Det är snart dags att fixa till dom igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0