Bakom mina solglasögon..

fyfasiken vilket underbart väder vi fått här nere i västra götaland idag!
Jag och min fina vän Hanna tog oss en tur till La ville, Borås för lite shopping, käk på jensens och mys i vårsolen!
Fick mig köpt ett vitt spetslinne och en militärgrön tröja från gina som sitter på alla, men ack vad jag gillar den!
Vill även bara säga glad påsk till alla! Jag har som sagt haft en toppen början på denna dagen och ska vid 7 befinna mig hos mina kära vänner på middag med ett gäng favorit typer och sen antagligen lite annat folk. Ser fram emot ännu en härlig och skön kväll, lär blir många sådanna under lovet kan jag gissa på!



Glad Påsk allihopa, och ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0