a pink dream..


Begravningen för Berit var verkligen fin! och det rann allt tårar dom de flesta!
På bilden är det våran bukett.

Gick in på facebook och upptäckte att folk redan visste vad dom preliminärt hade blivit intagna till för linjer efter sommaren. Så jag gick själv in och kollade min ansökan och jag är nu preliminärt intagen till Samhäll/ekonomi. Känns bra!
Jag har även packat lite, vi åker på träningsläger i halmstad i morgon, det blir hotell och lite annat på lördagskväll.
Så full speed hela helgen, träning imorgon vid halv 10, sen match i halmstad, och på söndag match igen.
Så nu kommer jag inte uppdatera på hela helgen, men kanske kan unna er ett inlägg ikväll innan jag dyker i bingen.
Nu: Tacos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0