fullspäckat



ja, jag har inte hunnit med bloggen nu i helgen,
har faktiskt inte spenderat många timmar hemma, förutom sömn.
i fredags var jag och felicia och kolla match på arenan, även lucas och adam kom dit, sen var vi hos lucas ett bra tag, riktigt mysigt och trevligt!
Igår hade vi en liten picknick på svarthall med ett helt gäng med sköna människor!
Det vart lite småkallt, men vi hade det riktigt trevligt!
Sen på kvällen var jag hos felicia en stund, och sen drog jag vidare till bella som befann sig hos natte ensam med massa killar, haha. Även rebecka och felicia kom sen.
Jag hade inte riktigt koll på hur många vi var, men det var en hel hög med människor där iallafall.
tack för den lördagskvällen!

Så som ni ser har helgen varit ganska fullspäckad, så nu har jag några timmar lugn och ro, för kl 4 är det samling till dagens hemma match mot Örby! Kl 5 på idrottsgården, Och idag tror vi på vinst!


/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0