onsdag och ganska fantasilös rubrik

onsdag och inget mer skolarbete denna veckan, gymnasieinfo nu i två dagar, gillar det nåt otroligt!
Idag har jag, eller ah, mamma kanske jag ska säga, bakat till gymnasiemässan, ja inte bara är det vi som bakar, utan några till i klassen, allt för varenda liten peng...
varit och tränat, gött och få komma igång med simningen nu, och det är något otroligt bra för mina eländiga knän. Jag har även packat lite inför smögenresan..
för jag känner mig själv rätt bra vid det här laget och då hade jag stått här på fredag innan vi ska åka och inte haft mina grejer klara, men nu slipper jag det problemet.


Ska nog snart krypa ner i sängen.

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0