ett litet kvällsinlägg!

fredagen har varit helt ok!
Haft ganska mycket plugg denna veckan, men nu känns det gött att fått allt det avklarat för den här veckan och även det sista på idrotten som jag och felicia klämmde av tidigare idag!
Vid 5 åkte felicia hem, och jag och mamma gick på bio. Flickan som lekte med elden. Riktigt bra!
Men jag undrar vad tanten bakom oss tyckte... det var ju nästan så hon tänkte högt..
Imorgon har bröderna match i alingsås på morgonen, men jag får se om jag hänger på..
trots allt så är det lördag och lite sömn skulle inte skada!
Och ni, ni som sitter hemma framför skärmen och tar er tid till att läsa min blogg, om ni sitter och trycker på förslag om ett ämne jag kan skriva om ibland så lägg en kommentar!

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0