bättre sent än aldrig



ja gud, jag kan inte ens komma ihåg när jag sist gav er en musikuppdatering..
men här får ni en i slutet av inlägget iallafall!
nsdagen har varit skön annars, sovmorgon till halv 11, helokej lektioner.
Imorgon är det torsdag, jag gillar inte dom dagarna, men antar att det bara är att ta det..
Ska ut och ta en powerwalk med några utav tjejerna strax!

- Another lover's gone - Robin Bengtsson
- Whatcha say - Jason Derulo
- You're my sexy girl - Jay MF
- Be on you - Neyo feat. Flo Rida
- TiK ToK - Kesha

/ Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det är bra julle,jag behöver uppdatera min spotifylista, så då kollar jag alltid vad du lyssnar på ,för du har jäkligt bra musiksmak!xD

2009-10-30 @ 22:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0