No worries left!

yes! veckan vi alla fruktat är över och nu sitter jag här..

snart är det lördag och jag borde hoppa i säng då jag ska in till stan med lisa och becks för lite shopping hoppas jag!

ska blir riktigt mysigt!

Idag har jag jobbat, men felicia följde med idag så det blev mycket roligare än vanligtvis!

Sen åkte vi ner till stan gick runt och hade det mysigt och sen kom becks och lisa in med bussen också, och då tog vi och satte oss på viskan i vårat "vinterrusk" som vi faktiskt har.. hellre snö än regn känner jag faktiskt..

Men! kvällen har varit riktigt mysig och jag ska nu fortsätta här i tystnaden, då alla har gått och lagt sig, så sitter jag uppe och lyssnar på regnet som småsmattrar utanför!

Godnatt och sov gott!


/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0