laddar upp inför morgondagen

har varit i stan på förmiddagen, bröderna köpte sig lite kläder och jag fick köpt mig ett nytt puder, två penslar och naglack, ni tjejer vet ju, något utav det allra viktigaste..

Ikväll skulle jag dratt mig upp till mimmi och en massa sköna männsikor som ska vara där, men kände att det tog emot idag.. har fotbollscup imorgon och känner att jag behöver ladda upp för det.. så det blir en myskväll hemma, men jag uppskattar det lika mycket!

Och nu kan ni ju ta och njuta utav musiken jag tipsade om med, men ni får även min spotify lista, den är ni nog värda! finns både guld och sand i den!
Och glöm för all del inte att mina första skvallernyheter kommer på måndag!
hold on, be strong!

http://open.spotify.com/track/1vvNscyy6bSdvRXSROSrel

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0