julia har tagit sig en funderare över teman

så härligt att veckan nästan är över och att det imorgon är det fredag!
Igår hann jag faktiskt inte skriva något för på skoltid så var vi och hälsade på i skolorna vi valt att kolla på.
Jag var på teknis och viskastrand men viskastrand kan jag nog stryka av på min lista..
Men nu står jag här och tvekar igen, men ett samhällsprogram blir det, oavsett.
Sen efter skolbesöken så gick jag och tjejerna på bio, Michael Jackson-This Is It! och gud,jag bara älskade den!
satt och rös hela filmen!

Och jag har ju funderat och funderat och återigen funderat över ett tema på bloggen..
Och min kära goda vän Felicia kom med ett förslag på gossip! ja skvaller för er som kanske inte fattar..
Och jag har funderat på det och det är faktiskt en bra och rolig grej!
Så från och med nästa vecka tänker jag skriva ett eller två skvallerinlägg,
allt från kändisar till lärarna på skolan!
Så låt oss hoppas på det bästa!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: julia:)

så du känner katta också? , jag vet! hehe

2009-11-12 @ 19:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0