hard work

ligger på soffan just nu, ska käka här om en stund..
Igår så blev det en hel soffliggar-dag, fick ta och repa upp mig.. nu mår jag helt ok och imorgon blir det skola igen!
Ikväll så ska jag och felicia vid halv 8 dra oss bort till badhuset och kolla in ett wetvest pass.. få kläm på rörelser och upplägget! Ska blir gött och bli av med lite skolarbete!
Nu när jag varit sjuk så har jag även skrivit på den hemska novellanalysen i svenskan.. det är ju bara för tråkigt!
Och denna veckan blir nog inte heller så kul om jag får säga vad jag tror.


Franskaprov - tisdag
Matteprov - Onsdag eller torsdag
Svenskainlämning (novellanalys) - fredag
Kemiprov - fredag
Jobba - torsdag & fredag

ja.. det gäller att hänga med denna veckan asså..

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0