onsdag, fantasifull rubrik...

goddag goddag, onsdag vart det här, lillördag, dagen mitt i veckan och allt vad nu en onsdag kan heta och vara!
Blev jobb idag med, och jag skulle varit ledig imorgon, men jag tänkte att jag kan lika gärna åka in och göra mina sista lådor med kepsar till Scania. låter kul va? inte särskilt...
men aja, pengar behövs alltid!

Imorgon blir det även lite trevligt med laget efter träningen! Det är grymt att ni kommer på sånt här, ni tjejer som gör det! Det är bra! Jag tror vi alla behöver det, lite positiv ny laganda!
Dags för dusch!
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjömarkens tjejer tackar och säger: HO,HA A SHA, SHA, SHA :D

2009-06-17 @ 21:07:34
Postat av: Anonym

nae, den har vi lagt ner tror jag.

2009-06-18 @ 22:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0