SunnySunday

Vart en förvånansvärt fin dag idag! rätt så kallt men solen sken och det gillar jag!
Var på en behövande gudstjänst runt kl 11, sen stack jag och Felicia in till Sjöbo för att kika fotboll.
Träffade även Viktoria, Amanda, Jonathan och hans kompis, Fabbe tror jag han kallas? hehe.

Jag och felicia blev kvar där en stund och åkte sen ner till knalleland för att hon skulle köpa en väska.
och sen käkade vi på viskan rätt fort.
Jag skulle hem och träna men upptäcker när jag kolla på schemat för hundrade gången och riktigt noga att den började halv fem. fan i helvete tänkte jag och blev förbannad,då klockan var fem.
Så jag drog på mig löparskorna och stack ut för att springa i min ensamhet. Bättre lycka nästa söndag. haha.

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0