vem sa att man inte kunde ha julmys även om man är snuvig?

ja gud, tänk att vi nu snart gjort två veckors praktik alla nior, satan vad två veckor kan gå fort!
Dock kommer jag inte praktisera på fredag då vi har luciafirande för skolan, så imorgon är min sista dag,
och det kommer bli tråkigt att säga hejdå till alla sköna människor faktiskt!

aja, jag är förskyld, och sådär halvkrasslig i halsen, så blir ingen träning idag, får repa upp mig till BUA på lördag!
Så det blir lite julmys borta i F-6 skolans matsal med brödernas klass, dom ska ha något julspel där lucas ska spela Rudolf med röda mulen, jag kommer ha med mig kameran så ni missar inget!

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0