slappardag

då var det söndag, men spela roll vi har lov.
Men igår som sagt så var vi i stan, jag, hanna och även becks och bella hängde på!
Det blev lite inhandlat för oss alla.
På kvällen blev det filmmys hos bella med hanna,felle, bella och hanna! haha, det var riktigt kul och in på småtimmarna så blev det galet roligt när vi spelade in massa filmer på min mobil, dom kan man skratta åt i efterhand tills man dör!

Imorgon blirdet göteborg med tjejerna, det blir shopping och planering inför nyår. Ska bli riktigt kul!

Idag blir det nog lite chill tror jag, för jag har faktiskt inte lust att göra alls mycket, ska nog ta mig en dusch, lägga på en ansiktsmask och bara ta de lugnt!

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0