mysdag



idag är det måndag och det är otroligt härligt att kunna vakna upp utan att känna att man måste dra sig upp ur sängen tidigt för att gå till skolan!
Så idag har jag faktiskt dragit mig hela dagen, inte gjort någonting alls egentligen, var ute på en liten promenad innan, då fick även kameran följa med, så slänger in dom bilderna strax efter detta inlägget!
Så jag slängde på mig flanellskjortan, raggsockar och leggins efter duschen och gick sedan ut en sväng. det var härligt!
Imorgon vet jag inte riktigt vad som sker, men ska iallfall till mamma tror jag, hon och staffan kommer hem från london imorgon så kommer inte ihåg om det var imorgon eller på onsdag jag skulle dit, men det löser sig alltid!

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0