GOSSIP!



-Nu förklarar popstjärnan Lady Gaga vad låten ”Pokerface” handlar om, nämligen att hon är bisexuell.
Det avslöjade hon i amerikanska tv-programmet Barbara Walters.
Under intervjun ställde Barbara Walters frågor om ”Pokerface”-stjärnans sexuella läggning. Och Stefani Joanne Angelina Germanotta, mer känd som Lady Gaga, kom med ett sensationellt avslöjande i sitt svar.

– Tja, jag gillar kvinnor, berättade hon och forsatte med att berätta att låten ”Pokerface” handlar om att hålla masken när hon var med sin pojkvän och fantiserade om kvinnor.

men är vi verkligen överraskade undrar jag? inte jag iallafall.


-Nu ska jag överraska mina vänner som följer programmet Ensam mamma söker på tv3 när det går.
Mamman Madelene har nu hittat kärleken, och inte fanns den längre bort än i sandviken där hon bor. 

– Han stiger i mina ögon varje gång jag ser honom. Han är en familjemänniska, kärleksfull och omtänksam. Men känns spännande. Klockan går fort när vi umgås. Det blir många sena nätter.
– Vi är på samma nivå. Jag tror att vi kommer gå i lagom takt framåt. Det här är ingenting man bara skulle dundra in i utan att tänka.
Titlarna ”pojkvän” och ”flickvän” är inte formulerade ännu. Men Madde är definitivt ingen sökande ensam mamma längre.
– Nu är man en fnittrande fjortis, säger hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0