fredag och vi är ledigaaaa!


Om jag inte nämnt det tidigare så har vi haft luciafirande i skolan idag.
Och vi var även där igår och övade in det sista. Men det gick riktigt fint, och nu är det bara söndag kvar, då vi har ett firande för allmänheten.
Men när allt var slut så fikade vi och sen blev vi lediga för dagen, så nu sitter jag hemma och ska nog krypa ner i soffan och sova lite tror jag, gick ju faktiskt upp typ kl sex i morse, eller så ska jag baka.. det tåls att tänka på.
Ikväll så har familjen bokat bord på Jensen's,så vi ska dit och äta och sen hem och kolla in idolfinalen såklart!

hoppas ni alla haft en bra fredag i skolan, påp jobbet, på praktiken och vad ni nu har för er!


/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0