Christmas Eve



sitter på mormor & morfars dator just nu. 
nyfikenheten har lagt sig, lika så maten,
mätt som aldrig förr, så jag kommer väl rulla hem.. tur att det inte är långt!
Kom åt deras web camera med så där fick ni en halv bild, kvaliteten kan vi ju spekulera om, men deal with it.. jag har ju faktiskt varit ganska duktig med bilduppladdning denna veckan.

Men dagen till ära blev det helsvart klädsel, så mycket julia som det kan bli, svart klänning & svart kavaj. men silver smycken och lockigt fylligt hår!

Nu ska jag i veckan fixa en nyårsklänning.. jag vet inte hur det ska sluta..
men jag sätter klänningen i fokus och får vänta med skorna,
dom får bli om jag hinner med! Alltså på min prioritetslista typ 10.
Ska även smida planer med tjejerna på måndag tror jag.

Back to christmas eve!
Pengar blev det mycket av, och jag fick lön häromdagen, cash is king asså.
Nytt headset till Ipoden, då jag sprängt orginallurarna. Men dom nya var grymma!
Smycken mamma hittat i london, superfina!
Och sen allt annat smått och gott, spray, mascara, sminkredskap och ja, you name it.

pust, det blev ett långt inlägg!

Men nu är snart denna dagen över om sisådär lite mer än 10 minuter.. jag har inga planer men först och främst ska jag dega hela morgonen!

/ Julia

Kommentarer
Postat av: filippa

svar: jag hjälper gärna dig jag har 3 st på tur så du får stå i "kö" om det är ok? :p men adda mig på msn så ska jag prata lite med dig :p

[email protected]

2009-12-25 @ 13:28:07
URL: http://filippall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0