som en sommarvind slog det mig

    

viktoria kom fram till mig på gårdagens idrottlektion och sa att det aldrig dök upp några bilder på min blogg.
Och jag ska vara ärlig mot er och säga att jag faktiskt inte orkat fixa med bilder varje dag.
Men idag slog det mig att jag saknar sommaren och sommarlovet något oerhört!
Att man kunde göra nästan precis allt man ville. som sagt, jag saknar det...
Så för att väcka minna minnen så tog jag mig 4 min att lägga upp 4 bilder.

Men, även om jag la 4 min på detta så har jag varit i skolan, skolfoto.... hm.. dålig fotograf,
alla ser ut som små lampor, och ja... det blev inget elevrådsfoto igår som det var sagt, utan det skjuts upp.

Nu blev det plötsligt ett ganska långt inlägg.
Så ska ta mig något att äta, sen ska jag åka och kolla träningen antar jag.


/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0