välkommen till plugget,skolan och helvetets blogg liksom......



Lite sådär tråkig bild, men jag bjöd på en iallfall.. tänkte nog inte så mycket.. blommor iallfall, det är ju vår snart. Skitsamma!

Solen är kvar och det gör mitt liv rätt enkelt! eller inte... har en fucking HKK-inlämning till på fredag och kollat på massa super enkla recept som jag ska göra imorgon på det praktiska provet i hemkunskapen.. det suger.
Har en bok att läsa,
ca 77 sidor till på fredag,jag är ingen läslus, har franska prov på torsdag, jag blir självlärd, fattar nada + en körkonsert att öva till på lektionerna.. I'm lovin' it! not, hatar Mcdonalds.
Ja, så ser mitt liv ut. Jag bara längtar till elevensval och praoen!
Welcome freedom! (lite iallafall)

Denna veckan kommer bli en ganska tråkg vecka och inte alls händelsefull på något vis!


/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0